Nezařazené

Marie Heřmánková

Splnil se mi jeden z mých životních snů

Už dlouho jsem se těšila, že budeme chodit do ZOO s vnoučátkem. Ale budoucí matka našich vnoučat studovala a studovala, a následně trávila spoustu času v laboratoři s kmenovými buňkami.

15.7.2020 v 7:00 | Karma článku: 19.72 | Přečteno: 653 | Diskuse

Marie Heřmánková

Jak jsem potkala úchyla

Zaspala jsem, sotva to stíhám na čas do práce, prohýbám se pod těžkou taškou, tramvaj narvaná. Stojím namačkaná u dveří a tvářím se jak sto čertů, v obličeji mám veškeré utrpení světa. Jsem nešťastná chudinka.

10.9.2018 v 8:21 | Karma článku: 22.07 | Přečteno: 1502 | Diskuse

Marie Heřmánková

Taky řešení! Snad z toho horka.

Jedu z práce večerní poloprázdnou tramvají. Sedám si k okýnku, místo vedle mne je volné. V hlavě přemítám o dnešním dnu, o horku... těžkopádnost letního podvečera

26.6.2018 v 9:57 | Karma článku: 28.33 | Přečteno: 1041 | Diskuse

Marie Heřmánková

Stárnout jako techniky se nebojící jedinec

Už před lety jsem si řekla, že budu stárnout jako techniky se nebojící jedinec. Pamatuji si, jak jsem v dětství nechápala naši sousedku, když si neuměla pustit televizi vypínačem (o dálkových ovladačích neměl nikdo ani ponětí),

28.5.2018 v 8:57 | Karma článku: 7.98 | Přečteno: 364 | Diskuse

Marie Heřmánková

Knedlíková charita

Protože jsem člověk velmi snadno podléhající emocím a soucitu a totálně důvěřivý, řekla jsem si už hodně dávno, že se k různým charitám postavím s chladnou hlavou, selským rozumem a životaschopnou taktikou.

3.9.2016 v 17:00 | Karma článku: 19.06 | Přečteno: 586 | Diskuse

Marie Heřmánková

No těsta mohlo být méně, uzeného masa víc a knedlíky celkově o dost menší!

Líbí se mi, když moji známí na facebook dávají fotky jídla, která si dávají v restauraci. Já to nikdy nedokážu, napadne mě to až když dojím.

17.4.2016 v 0:00 | Karma článku: 10.42 | Přečteno: 246 | Diskuse

Marie Heřmánková

Na bruslích jsem nestála skoro 15 let

Věděla jsem, že to bude těžké. Na bruslích jsem nestála skoro 15 let. Minulou neděli jsem si trať v olympijském parku na Letné omrkla z patřičného odstupu, a tak jsem věděla, že kolem celého koridoru vede sympatické a ve správné výšce (akorát k mé ruce) končící oplocení. To mě nejen uklidnilo a dokonce dostalo i do euforie. Pod vlivem endorfinů jsem si pak koupila nové brusle.

20.2.2014 v 16:30 | Karma článku: 11.38 | Přečteno: 526 | Diskuse

Marie Heřmánková

Nedělní deprese

... moc ráda jsem či četla v jednom magazínu pravidelnou rubriku, jak si zajímaví či slavní lidé užívají víkendu. Říkala jsem si, co bych asi tak napsala já, kdyby to někoho zajímalo?

29.3.2009 v 19:10 | Karma článku: 14.19 | Přečteno: 1210 | Diskuse

Marie Heřmánková

Daňová a jiná zaokrouhlování

aneb je tu čas vyplňování daňového přiznání

2.3.2009 v 10:47 | Karma článku: 13.46 | Přečteno: 1931 | Diskuse

Marie Heřmánková

Vánoční divadelní divák

Ráda chodím do divadla - voní mi. Táta ochotničil celý život a babička mi často nadšeně vyprávěla jak, když se v Praze učila na švadlenu, chodila do Národního divadla až tam nahoru, kam se prodávaly laciné lístky na stání.....

3.1.2009 v 14:09 | Karma článku: 12.29 | Přečteno: 856 | Diskuse

Marie Heřmánková

Předvánoční bláznění

Jako pro začínající hospodyňku byly pro mne na jedničku připravené Vánoce obrovskou výzvou. Už od září jsem plánovala den po dni jak vše zvládnout, zapisovala si úkoly do kalendáře a mým snem bylo vydat brožurku: Jak v klidu připravit perfektní Vánoce. Prostě seznam pro bezchybnou hospodyňku, aby v den D bylo napečeno dvacet druhů cukroví, okna se leskla, byt voněl čistotou, dárky byly zabaleny jak z profi balící služby, pečlivě vybrané – nejlépe mnou vyrobené vánoční pozdravy byly včas poslány a pro každého známého vyrobený malý dáreček vlastníma rukama a já přesto byla odpočatá, usmívající se a nevystresovaná hospodyňka....

15.12.2008 v 10:36 | Karma článku: 13.62 | Přečteno: 1212 | Diskuse

Marie Heřmánková

Můj 17. listopad 1989 .... a večer jich bylo na Národní třídě dost

Nevím, jak to tenkrát (v roce 1989) zvládaly ostatní rodiny, ale já, když jsem si po půlroce na mateřské spočítala rozpočet naší rodiny, zjistila jsem, že si nemůžu dovolit být na mateřské dávce, která se po šesti měsících smrskla na 600 kč. A to jsem si za celou mateřskou nekoupila na sebe ani nové ponožky a miminko mělo vše poděděné, většinou dokonce i po mně.

17.11.2008 v 16:30 | Karma článku: 16.55 | Přečteno: 1283 | Diskuse

Marie Heřmánková

Šumavské podzimní pokocháníčko

Už dlouho jsme si s kamarádkou o tom povídaly a najednou - ani nevím jak, podařilo se nám domluvit termín. Jakmile je dané datum, povídánky dostanou reálné obrysy a k uskutečnění už je jen malý kousek. Pojedeme na Šumavu.

29.10.2008 v 10:07 | Karma článku: 12.33 | Přečteno: 935 | Diskuse

Marie Heřmánková

Štěstí

Vím, že životní štěstí se odvíjí hlavně od toho, že já i moji blízcí jsme zdraví. O stupínek níž je pocit štěstí, který do jisté míry můžeme ovlivnit sami, protože tak trochu záleží na nás. Já jsem si ještě donedávna pod pojmem štěstí představovala slavnostně osvícený historický sál, sebe v plesových šatech jak z popelčina oříšku, vznášející se v rytmu valčíku v náručí milujícího manžela - přiznávám, že moje představa je ovlivněna filmy a červenou knihovnou.

22.9.2008 v 11:17 | Karma článku: 18.29 | Přečteno: 989 | Diskuse

Marie Heřmánková

Když na výlet, tak vláčkem…

domluvený sobotní výlet proběhl tak, jak měl – návštěva hradu, dobrý oběd, prohlídka kláštera, sluníčko, zmrzlina, pohledy ..... a jedeme domů.

24.6.2008 v 10:12 | Karma článku: 13.70 | Přečteno: 1543 | Diskuse

Marie Heřmánková

Moje potkávání se s Prahou

Už jako mála holka z Vysočiny jsem toužila po Praze. Myslím, že poprvé jsem se do ní zamilovala, když mi bylo 12 let.

21.5.2008 v 10:15 | Karma článku: 13.55 | Přečteno: 1011 | Diskuse

Marie Heřmánková

Doba kartičková je doba kartičková…

Jsem sběratelka kupónů, závislák na razítcích ke každému nákupu, lačním po bodech za nakupování......

1.4.2008 v 10:32 | Karma článku: 13.57 | Přečteno: 1052 | Diskuse

Marie Heřmánková

Ekologie bez celofánu aneb tvarohový byly minulý týden…

Tak nevím - možná, že opravdu nevím roupama coby (jak říkává moje maminka).

19.3.2008 v 10:31 | Karma článku: 34.46 | Přečteno: 3896 | Diskuse

Marie Heřmánková

Snění u výlohy

Určitě to znáte z dětství, kdy jste s nosem na výloze snili o vystavené hračce, a pak u vánočního stromečku či o narozeninách jste nedočkavě rozbalovali dárek s touhou - ať to tam je..., prosím ať to tam najdu.....

10.3.2008 v 10:27 | Karma článku: 17.01 | Přečteno: 1226 | Diskuse

Marie Heřmánková

Historie prostředního přechodu pro chodce v pražské Resslově ulici

aneb lidem je třeba nechat volnost k dělání dobrých skutků než je svazovat pravidly, která je jim dáno od přírody porušovat.

25.1.2008 v 9:34 | Karma článku: 13.65 | Přečteno: 1323 | Diskuse
Počet článků 31 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1327
žena, matka, manželka, dcera, sestra.....