Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem potkala úchyla

Zaspala jsem, sotva to stíhám na čas do práce, prohýbám se pod těžkou taškou, tramvaj narvaná. Stojím namačkaná u dveří a tvářím se jak sto čertů, v obličeji mám veškeré utrpení světa. Jsem nešťastná chudinka.

Dveře se zavřou a na refýži proti mně stojí mladý muž s obrovských sluchátky na uších. Kouká mi přes zavřené dveře do očí, v těch jeho je radost ze života, navazuje oční kontakt. Panika –  Pozor úchyl! Dělám, že je průhledný,… usmívá se na mě… Nebo to není úchyl?  Stále je pro mě průhledný a držím si svůj nešťastný, pondělně ranní výraz a po očku koukám, jestli ten pohled opravdu patří mně, nebo spíš nějaké slečně v mé blízkosti? Vyděsím se – patří mně. Stále dělám, že je průhledný,a průhlednější a průhlednější, že ho vůbec, ale vůbec nevnímám. Úchyl, úchyl, úchyl – už jen to, že se může v pondělí ráno takhle radovat. Vo co mu de?  On to nevzdává, vytahuje z tašky banán, … tak, a je to Úchyl, teď bude dělat laciné banánové sexuální narážky. Seš průhlednej, seš průhledneší a průhlednější. Dává si banán k ústům, tak teď to přijde zvrhlíku úchylnej…. dá ho před své rty v prohnuté lodičce – je z toho žlutý banánový úsměv, smailík jak vyšitej. Ještě, že se tramvaj rozjela, už bych to nevydržela a usmála se na něho. A stejnak jsem měla pravdu, byl to úchyl, tohle nemůže dělat normální člověk v pondělí ráno. Chtít někomu dělat radost, rozesmát ho, naladit do pohody, pohladit zájmem. Konečně už teda vím, jak vypadají Sluníčkáři. Kdo to má s nima vydržet.

Autor: Marie Heřmánková | pondělí 10.9.2018 8:21 | karma článku: 22,07 | přečteno: 1502x
  • Další články autora

Marie Heřmánková

Splnil se mi jeden z mých životních snů

Už dlouho jsem se těšila, že budeme chodit do ZOO s vnoučátkem. Ale budoucí matka našich vnoučat studovala a studovala, a následně trávila spoustu času v laboratoři s kmenovými buňkami.

15.7.2020 v 7:00 | Karma: 19,92 | Přečteno: 653x | Diskuse| Ona

Marie Heřmánková

Taky řešení! Snad z toho horka.

Jedu z práce večerní poloprázdnou tramvají. Sedám si k okýnku, místo vedle mne je volné. V hlavě přemítám o dnešním dnu, o horku... těžkopádnost letního podvečera

26.6.2018 v 9:57 | Karma: 28,53 | Přečteno: 1041x | Diskuse| Společnost

Marie Heřmánková

Stárnout jako techniky se nebojící jedinec

Už před lety jsem si řekla, že budu stárnout jako techniky se nebojící jedinec. Pamatuji si, jak jsem v dětství nechápala naši sousedku, když si neuměla pustit televizi vypínačem (o dálkových ovladačích neměl nikdo ani ponětí),

28.5.2018 v 8:57 | Karma: 7,98 | Přečteno: 364x | Diskuse| Společnost

Marie Heřmánková

Knedlíková charita

Protože jsem člověk velmi snadno podléhající emocím a soucitu a totálně důvěřivý, řekla jsem si už hodně dávno, že se k různým charitám postavím s chladnou hlavou, selským rozumem a životaschopnou taktikou.

3.9.2016 v 17:00 | Karma: 19,27 | Přečteno: 586x | Diskuse| Ostatní

Marie Heřmánková

No těsta mohlo být méně, uzeného masa víc a knedlíky celkově o dost menší!

Líbí se mi, když moji známí na facebook dávají fotky jídla, která si dávají v restauraci. Já to nikdy nedokážu, napadne mě to až když dojím.

17.4.2016 v 0:00 | Karma: 10,42 | Přečteno: 246x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Vrah hodil tělo ubodaného muže do žumpy, tam tlelo dva měsíce. Dostal 20 let

25. dubna 2024,  aktualizováno  12:44

Krajský soud v Ostravě poslal na dvacet let do vězení 62letého Karla Machalu za to, že předloni v...

Rakety ATACMS jsou stěžejní, ale Rusové se mohli připravit, míní analytici

25. dubna 2024  11:30,  aktualizováno  12:42

Rakety dlouhého doletu ATACMS, které USA poskytly Ukrajině, by mohly oslabit ruskou logistiku a...

Prokletím očkování možná je, že chrání proti smrtelným chorobám, míní Válek

25. dubna 2024  11:30,  aktualizováno  12:42

Přímý přenos V Česku stále rapidně přibývá případů černého kašle. Jednou z cest, jak se proti nemoci chránit, je...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  12:41

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1327x
žena, matka, manželka, dcera, sestra.....