Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
WD

wildge

4. 1. 2008 12:04
Posta pro nikoho

Kratce po revoluci jsem se potkal s byvalymi majiteli naseho domu - sudetskymi Nemci. Divne setkani. Domek jsme koupili na konci 80. let (ani vlastne nevim, jestli predchozi majitel byl prvnim po odsunu, nebo ho i on koupil) a rekonstruovali, nastehovali jsme se do nej az po revoluci. Videli ho tedy s michackou na dvore a celkove v dost jinem stavu, nez ho opousteli. Moc jsme si s nimi nepopovidali, uz jenom proto, ze jsme neumeli nemecky, ale ani na rychlo sehnany prekladatel moc nepomohl. Bylo to trochu jako setkani tretiho druhu - objevili se, moc jsme si nepokecali a zase beze stopy zmizeli. Do dneska nevim, odkud vlastne prijeli a co delaji. Docela rad bych se s nimi znovu setkal - ted uz bych si s nimi pokecat mohl. Rad bych jim navstevu oplatil. Treba bych se dovedel, kdo hraval na ten klavir, na ktery se uprostred naseho obyvaku rozpominavali.

0 0
možnosti

Marie

5. 1. 2008 22:19
Re: Posta pro nikoho

 ... moc bych Vám  přála, aby se Vám  podařilo vypátrat původní obyvatele. I když to asi bude složité, a to asi  nejen kvůli agendě, která je dávno v archivu - byla -li vůbec? ale i  pokročilí  věk původních majitelů a ....  Moc Vám držím palce.

Marie

0 0
možnosti

Boatman

4. 1. 2008 10:15
Ano

Musím říct, že poznávám v řádcích to s čím jsem se už dlouho nesetkal. Asi je to má chyba, že jsem tak nečinil. Někdy jsou ale životní situace taková, že se to jinak nedá. Přeji krásný den.

0 0
možnosti

Marie

5. 1. 2008 22:21
Re: Ano

....děkuji za reakci, potěšila mě.

Marie

0 0
možnosti
HK

kytickaa

3. 1. 2008 19:30
:-)

Já se zase inspirovala Poštou pro tebe a sama jsem si vypátrala kámošku se kterou jsem si v 10 letech dopisovala. Byla ze Slovenska a tak jsem si našla její vesničku na netu,jejich obecní stránky a zkusila napsat na úřad,zda o ní nevědí,pamatovala jsem si jméno za svobodna a jaké bylo moje překvapení, když mi velice rychle odpověděli, že se vdala a postavili si domek ve stejné vesničce...takže jsem jí napsala dopis a občas si píšeme a doufám i někdy uvidíme, protože si vzala za manžela Čecha a občas sem jezdí.....

0 0
možnosti

Marie

3. 1. 2008 23:12
Re: :-)

Milá Kytičko, tak to mám obrovskou radost, že jste si kamarádku vypátrala. Díky vašemu příspěvku jsem si uvědomila, že jsem si jako malá holka taky dopisovala se slečnou z Dolného Kubína.... že by další výzva :-)

Marie

0 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1327x
žena, matka, manželka, dcera, sestra.....