Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AH

nyny.

1. 4. 2008 14:29
hihi

chápu. Mne to potkalo kdysi, když začínala Delvita a my za bodíky se synem moc chtěli toho medvěda ;-D, pak mne to potkalo v drogerii na slevičku, tuším kdys i u meinla, ale páč jsem osoba naveskrze líná, tak mne to zas pustilo, i když je fakt že mé odmítání bodíků a nevrlé pohledy paní pokladní ....jako že kazím zábavu...mňo uvidímeR^

0 0
možnosti
KM

Viktorie01

1. 4. 2008 11:02
Jé,

vy budete asi já. Drogérie, obchod s vitamínama, obchod s botama, jiný obchod s botama....., i pro benzín jezdím podle kartičky (a předevčírem mi tam nezapočítali bodíky za žárovku do předního světla, prý se to na to nevztahuje a takových to mohlo být bodíků:-/);-D;-D

0 0
možnosti
JN

dajana.p

1. 4. 2008 10:49
tak to mě naštěstí nepotrefilo

;-D naopak šokuju pradavačku, která mi dává nějaký samolepky se slovy "sbíráte body, že jo?" a já jí s hrůzou v očích říkám, že nesbírám a když začne vytahovat kartičku, tak rychlostí splašený kobyly zdrhám z jejího dohledu ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1327x
žena, matka, manželka, dcera, sestra.....